Returnarea produselor

Politica de retur


      „Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.” De asemenea, in conformitate cu art. 7 alin. 1 din OG 130/2000, Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului/produselor, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului.
II. Clientul se obliga sa notifice in scris printr-un e-mail la adresa office@zolia.ro , intentia sa de a returna produsul/produsele achizitionate, in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor, iar in cel mai scurt timp va primi un e-mail cu instructiuni de returnare. Pentru a fi acceptata returnarea acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit; produsul/produsele nu trebuie sa fie purtate sau deterioarate).
Dupa notificare, clientului ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 14 zile calendaristice de la primirea lor, in caz contrar, consideram cererea nefondata/invalida si putem refuza returul.

       Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc, cu valoare egala sau mai mare decat valoarea produsului comandat initial, cheltuielile de livrare fiind suportate de cumparator.
       Clientul www.zolia.ro  nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii: 
– in cazul inlocuirii produsului achizitionat cu un alt produs avand alte specificatii sau de un tip diferit
– in cazul in care se depaseste termenul de 14 zile calendaristice de la primirea produsului
– in cazul in care produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit).

  Conform O.G. 130/2000 (art. 10 lit. c) www.zolia.ro  isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, din motive de igiena, nu pot fi returnate, cum ar fi produse de lenjerie intima, costume de baie, sosete, slapi. Membrul/Clientul va fi informat pe pagina fiecarui produs daca acesta nu este returnabil. Pantofii trebuie sa nu fie folositi si să fie returnaţi în ambalajul original nedeteriorat, cutiile fiind considerate ca o parte a produsului. Ochelarii de soare trebuie să fie intacţi la returnare. 

•    In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 30 zile calendaristice de la confirmarea returului.
•    In cazul inlocuirii produsului cu altul disponibil pe stoc, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
•    In cazul in care Clientul care a returnat un produs cu defect, iar www.zolia.ro  nu dispune de un produs corespunzator pentru inlocuire, acesta va oferi clientului contravaloarea produsului. 
•    Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.
•     In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client, exceptie facand situatia in care ati primit alt produs sau marime decat cele comandate de dumneavoastra, caz in care www.zolia.ro  va suporta contravaloarea transportului.

         In cazul in care ati primit alt produs sau marime decat cele comandate de dumneavoastra,  va rugam sa ne contactati in maxim 48 ore printr-un e-mail la adresa office@zolia.ro

Trimiteti coletul, cu orice companie de curierat rapid pe adresa de retur:

MAGAZINUL ZOLIA

STR. CONSTANTIN LANGA, NR.5, MIROSLAVA, IASI

Tel. 0774491708

            

             Pentru o procesare usoara, va recomandam sa folositi firma de curierat Sameday, partenera noastra. Indiferent de compania de curierat rapid,  taxa de transport pentru retur va fi suportata de dumneavoastra.  

            Dupa ce coletul dumneavoastra ajunge la noi si este efectuat controlul calitativ si cantitativ al produselor returnate veti primi un al doilea email in care se va confirma primirea produselor si se vor cere detaliile de plata (pe care va rugam sa le verificati cu atentie), intrucat pe baza acestor date se va efectua plata returului.

               Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face in cel mult 30 de zile calendaristice, prin transfer bancar in contul IBAN specificat de dumneavoastra, precizand si titularul acestuia.

Pentru informatii suplimentare nu ezitati sa ne contactati in scris la adresa de e-mail office@zolia.ro

Shopping Cart